INFORMACJE O CZĘŚCI
- NAZWA SILNIK BENZYNOWY
- NR FABRYCZNY 206S4 M52B20 M52TUB20
- MARKA BMW
- MODEL Z3
- SILNIK 2.0I 24V 150KM
- NADWOZIE Kabriolet
- ILOŚĆ DRZWI
- PODMODEL
- POJEMNOŚĆ SILNIKA 2,0
- RODZAJ SKRZYNI Manualna
- RODZAJ PALIWA Benzyna
- KOD SILNIKA
- ROK PRODUKCJI 2003
- LATA PRODUKCJI 1999/04 - 2003/01
- KOD KOLORU
- KOLOR
- ID CZĘŚCI: ID: 261950
BMW 3 E46 320i 2.0 24V 110kW 150KM
BMW Z3 (E36) 2.0 24V 110kW 150KM
BMW 5 E39 520i 2.0 24V 110kW 150KM
SILNIK O OZNACZENIU KATALOGOWYM: M52B20 M52TUB20
NA BLOKU NABITE: 206S4
2X VANOS
M52TU B20 – 206S4
Liczba cylindrów
6
Średnica cylindrów
80 mm
Skok tłoka
66 mm
Pojemność
1991 cm³
Stopień sprężania
11,0:1
Moc maksymalna
110 kW (150 KM) przy 5900 obr/min
Obroty maksymalne
6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
190 Nm przy 3500 obr/min
SILNIK Z AUTA 2003R PO PRZEBIEGU 272 TYS KM
GW ROZRUCH PISEMNA 30 DNI
CENA ZA SŁUPEK JAK NA ZDJĘCIACH.
ZDJĘCIA SĄ REALNE I PRZEDSTAWIAJĄ PRZEDMIOT SPRZEDAŻY.
SILNIK NIGDY NIE JEŹDZIŁ NA GAZIE!
CEWKI W POKRYWIE SĄ PRZYKRĘCANE (NIE WCISKANE)
WSPÓŁPRACOWAŁ Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW ALE DO MANUALI TEŻ PASUJE
UWAGA
PRZY ZAKUPIE SILNIKA Z PRZEZNACZENIEM DO E46 LUB E39 TRZEBA BĘDZIE ZMIENIĆ MISKĘ OLEJU
PROSZE BRAĆ TO POD UWAGĘ. CEWKI W POKRYWIE SĄ PRZYKRĘCANE (NIE WCISKANE)