Części do Twojego Pojazdu - nowe - używane - zamienne

FOCUS MK2 II C-MAX MK1 MAZDA 3 BK 1.6 CITD TDCI TURBINA 9652113780

Od Moto-Rozpęd Sp. z o.o. Sp. J.
Stan:
Używany
50000
535106 Wyświetl numer
796909 Wyświetl numer
Dostawa w 24h
Dostawa od: 15.99 zł Dowiedz się więcej
ID ogłoszenia:
0001552865
Oferta od:
Firma
Faktura VAT:
Tak, wystawiam

Szczegółowe informacje

INFORMACJE O CZĘŚCI



  • NAZWA TURBINA TURBOSPRĘŻARKA TURBO P0

  • NR FABRYCZNY 9657248680

  • MARKA FORD

  • MODEL FOCUS II MK2

  • SILNIK 1.6 TDCI 109KM

  • NADWOZIE

  • ILOŚĆ DRZWI

  • PODMODEL

  • POJEMNOŚĆ SILNIKA 0,0

  • RODZAJ SKRZYNI Manualna

  • RODZAJ PALIWA

  • KOD SILNIKA

  • ROK PRODUKCJI

  • LATA PRODUKCJI 2004.07 - 2012.09

  • KOD KOLORU

  • KOLOR

  • ID CZĘŚCI: ID: 342052

ORYGINALNA TURBINA GARRETT O NR 9652113780

BEZ LUZU WZDŁUŻNEGO DO ZAŁOZENIA NA AUTO. DELIKATNIE WYSZCZERBIONE ŁOPATKI

GW ROZRUCH 14 DNI

Numery OEM

CITROEN

0375.J6

CITROEN

0375.J8

CITROEN

9650764480

CITROEN

9651839880

CITROEN

9654128780

CITROEN

9656125880

CITROEN

9657248680

CITROEN

9660641380

CITROEN

9663199280

FORD

1231096

FORD

1254337

FORD

1319614

FORD

1340133

FORD

1355027

FORD

1373584

FORD

1441253

FORD

1465162

FORD

1479055

FORD

1789074

FORD

3M5Q6K682AA

FORD

3M5Q6K682AB

FORD

3M5Q6K682AC

FORD

3M5Q6K682AE

FORD

3M5Q6K682AF

FORD

3M5Q6K682AG

FORD

3M5Q6K682AH

FORD

3M5Q6K682AK

FORD

RE3M5Q6K682AK

PEUGEOT

0375.J6

PEUGEOT

0375.J8

PEUGEOT

9650764480

PEUGEOT

9651839880

PEUGEOT

9654128780

PEUGEOT

9656125880

PEUGEOT

9657248680

PEUGEOT

9660641380

PEUGEOT

9663199280

VOLVO

36002480

VOLVO

8603746

ZASTOSOWANIE:

CITROEN

BERLINGO Nadwozie pełne (M_)

1.6 16V

(2005-08 » 2007-12), mot. NFU (TU5JP4), 81kW, 110HP, 1587ccm

C2 (JM_)

1.6 HDi

(2005-09 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

C3 I (FC_)

1.6 16V HDi

(2005-09 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

C3 Picasso

1.6 HDi

(2009-02 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

C4 I (LC_)

1.6 HDi

(2004-11 » 2011-07), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

C4 Picasso I (UD_)

1.6 HDi

(2007-02 » 2013-08), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

C5 II (RC_)

1.6 HDi (RC8HZB)

(2004-09 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

C5 II Break (RE_)

1.6 HDi (RE8HZB)

(2004-09 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

C5 III (RD_)

1.6 HDi 110

(2008-02 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

C5 III Break (TD_)

1.6 HDi 110

(2008-02 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

XSARA PICASSO (N68)

1.6 HDi

(2004-05 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

FORD

FOCUS C-MAX

1.6 TDCi

(2003-10 » 2007-03), mot. G8DA, G8DB, 80kW, 109HP, 1560ccm

FOCUS II (DA_)

1.6 TDCi

(2004-07 » 2012-09), mot. G8DA, G8DB, G8DD, G8DE, G8DF, 80kW, 109HP, 1560ccm

FOCUS II kombi (DA_)

1.6 TDCi

(2007-12 » 2012-09), mot. G8DA, 81kW, 110HP, 1560ccm

FOCUS II kombi (DA_)

1.6 TDCi

(2004-07 » 2012-09), mot. G8DA, G8DB, G8DD, G8DE, G8DF, 80kW, 109HP, 1560ccm

FOCUS II sedan (DA_)

1.6 TDCi

(2005-04 » 2012-09), mot. G8DA, G8DB, G8DD, G8DE, G8DF, 80kW, 109HP, 1560ccm

MAZDA

3 (BK)

1.6 DI Turbo

(2004-06 » 2009-06), mot. Y601, 80kW, 109HP, 1560ccm

3 sedan (BK)

1.6 DI Turbo

(2004-06 » 2009-06), mot. Y601, 80kW, 109HP, 1560ccm

PEUGEOT

1007 (KM_)

1.6 HDi

(2007-06 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

206 liftback (2A/C)

1.6 HDi 110

(2004-05 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

206 SW (2E/K)

1.6 HDi 110

(2004-05 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

207 (WA_, WC_)

1.6 HDi

(2006-02 » ), mot. 9HV (DV6TED4), 9HX (DV6ATED4), 66kW, 90HP, 1560ccm

207 (WA_, WC_)

1.6 HDi

(2006-02 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

207 SW (WK_)

1.6 HDi

(2007-06 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

3008

1.6 HDi

(2009-06 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

307 (3A/C)

1.6 HDi 110

(2004-02 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

307 Break (3E)

1.6 HDi 110

(2004-02 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

307 SW (3H)

1.6 HDI 110

(2004-02 » ), mot. 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

308 (4A_, 4C_)

1.6 HDi

(2007-09 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

308 SW

1.6 HDi

(2007-09 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

407 SW (6E_)

1.6 HDi 110

(2004-05 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

5008

1.6 HDi

(2009-09 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 110HP, 1560ccm

PARTNER Tepee

1.6 HDi

(2008-04 » ), mot. 9HZ (DV6TED4), 80kW, 109HP, 1560ccm

SUGERUJEMY ZAPOZNANIE SIĘ PROCEDURĄ MONTAŻU WW TURBINY.

POMOŻE TO PAŃSTWU UNIKNĄĆ CZĘŚCI PROBLEMÓW W CZASIE MONTAŻU.

NIESTETY WIELU MECHNIKÓW O TYM ZAPOMINA I PO ZAMONTOWANIU TURBINY ZARAZ PO STARCIE I PRZEJECHANIU KILKU KILOMETRÓW TURBOSPRĘŻARKA SIĘ ZACIERA CO SKUTECZNIE UNIEMOŻLIWIA KLIENTOWI SKORZYSTANIE Z REKLAMACJI W NASZEJ FIRMIE.

Procedura wymiany turbosprężarki w silniku DV6 (1.6 HDi / TDCi)

Spuścić stary olej silnikowy.

Napełnić silnik nowym olejem z dodatkiem środka czyszczącego silnik. Uruchomić silnik i pozostawić go pracujący na biegu jałowym przez 20 minut.

Wymontować pompę podciśnienia. Zdemontować i wyrzucić uszczelki pompy.

Zdemontować turbosprężarkę.

Wymontować chłodnicę oleju.

Zdemontować filtr oleju.

Zdemontować przewód doprowadzający olej z bloku silnika do turbosprężarki. Wyrzuć przewód.

Zdemontować rurkę poboru oleju (smok pompy).

Sprawdzić wymontowane części – czy występują w nich zanieczyszczenia metaliczne:

śruba/śruby drążone z filtrem (mocujące przewód doprowadzający olej)

przewód powrotny oleju z turbosprężarki

chłodnica oleju

rurka poboru oleju (smok pompy)

filtr oleju

pompa podciśnienia

pompa oleju

Dokładnie wyczyścić chłodnicę oleju środkiem do czyszczenia hamulców i wysuszyć sprężonym powietrzem.

Zamontować chłodnicę oleju i filtr. Zastosować nową uszczelkę.

Dokładnie oczyścić pompę podciśnienia za pomocą środka do czyszczenia hamulców, osuszyć sprężonym powietrzem i założyć nowe uszczelki.

Uwaga!

Jeśli nie jest możliwe całkowite usunięcie zanieczyszczeń należy wymienić pompę podciśnienia. Zasada ta dotyczy również pozostałych elementów silnika, których nie można skutecznie oczyścić (chłodnica oleju, intercooler, smok pompy, pompa oleju itd.).

Zamontować nową rurkę poboru oleju (smok pompy) i miskę olejową.

Wymontować i wyczyścić chłodnicę powietrza doładowującego (intercooler).

Sprawdzić wszystkie przewody powietrzne pod kątem uszkodzeń mechanicznych, zanieczyszczeń lub ograniczenia przepływu powietrza. W razie potrzeby oczyścić lub wymienić te elementy.

Zamontować sprawną turbosprężarkę.

Zamontować nowy przewód powrotny oleju z turbosprężarki.

Zamontować nowy przewód doprowadzania oleju i śrubę/śruby drążone z filtrem najnowszej konstrukcji*.

*Sugerujemy całkowite usunięcie sitka z wnętrza śruby drążonej.

Zamontuj pozostałe elementy postępując w kolejności odwrotnej do procedury demontażu.

Wlej olej silnikowy.

Zmierz przepływ oleju przez zamontowaną turbosprężarkę:

zamontuj dłuższy przewód powrotny oleju do turbosprężarki, drugi koniec umieść w naczyniu

uruchom silnik i pozwól mu pracować na biegu jałowym. Po 60 sekundach wyłącz silnik i zmierz ilość oleju w pojemniku. Musi ona przekraczać 0,5L (500ml)

Próbę należy powtórzyć 2 lub 3 razy w celu potwierdzenia wyników.

Dopilnuj, by silnik nie pracował ze zbyt małą ilością oleju.

Zamocować przewód powrotny oleju z turbosprężarki do silnika.

Przeprowadzić jazdę próbną na odcinku 30-40 kilometrów.

Ponownie wymień olej silnikowy i filtr oleju.

Uwaga !!!

Tworzenie się szlamu olejowego wewnątrz układu smarowania może być spowodowane brakiem odpowiedniego uszczelnienia wtryskiwaczy paliwa. Przedmuchy spalin przedostają się z cylindrów pod pokrywę zaworów, powodując przyśpieszoną degradację oleju silnikowego i powstawanie smolistego osadu lub spieków oleju na smarowanych powierzchniach. Oprócz płukania układu smarowania silnika mieszanką oleju silnikowego z dodatkiem środka do czyszczenia silnika konieczne może być również mechaniczne oczyszczenie powierzchni pod pokrywą zaworów oraz sprawdzenie szczelności miejsc osadzenia wtryskiwaczy. W tym celu należy:

zdemontować pokrywę zaworów, obudowę wałka rozrządu oraz wtryskiwacze

dokładnie oczyścić wnętrze głowicy

sprawdzić i w razie potrzeby wymienić hydrauliczne popychacze zaworów

sprawdzić i oczyścić wtryskiwacze, wymienić ich uszczelnienia zewnętrzne oraz dokładnie oczyścić powierzchnie osadzenia wtryskiwaczy.

Problem ten dotyczy przede wszystkim silników w samochodach produkowanych

do grudnia 2010 roku.

Od tego okresu grupa PSA stosuje zmodyfikowane uszczelnienie wtryskiwaczy.

Moto-Rozpęd Sp. z o.o. Sp. J.
Przesiadłów 99
97-225 Ujazd
Pokaż trasę dojazdu
Godziny otwarcia:
  • Poniedziałek 08:00-17:00
  • Wtorek 08:00-17:00
  • Sroda 08:00-17:00
  • Czwartek 08:00-17:00
  • Piątek 08:00-17:00
  • Sobota 08:00-13:00
  • Niedziela Zamknięte
Napisz wiadomość do Moto-Rozpęd Sp. z o.o. Sp. J.
Wyślij

Wiadomość została wysłana!

Cenimy Twoją Prywatność

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym serwisie, optymalizacji jego treści, dostosowania serwisu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz personalizacji wyświetlanych reklam w ramach zewnętrznych sieci remarketingowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności serwisu.
Akceptuję