SILNIK PO REGENERACJI z NOWYM ROZRZĄDEM
- marka OPEL ASTRA III H 1.2 16V - BENZYNA
- produkowany w latach 2004-2009
- symbol silnika - Z12XEP
- pojemność silnika - 1229ccm
- MOC: 59KW = 80KM
Używany Silnik po Regeneracji – Jakość, Na Której Możesz Polegać!
Szukasz solidnego silnika, który przywróci Twojemu samochodowi pełną sprawność? Nasz używany silnik po pełnej regeneracji to idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią niezawodność i rozsądne koszty.
✅ Dlaczego warto postawić na regenerowany silnik?
• Oszczędność – To świetna alternatywa dla nowej części, zapewniająca doskonały stosunek jakości do ceny.
• Ekologia – Wybierając regenerację, przyczyniasz się do zmniejszenia ilości odpadów i ochrony środowiska.
• Pewność działania – Każdy element silnika jest dokładnie sprawdzany i wymieniany, gdy tego wymaga, co gwarantuje jego niezawodność.
✅ Zakres wykonanych prac regeneracyjnych:
Stawiamy na uczciwość i rzetelność. U nas to, co opisane, jest faktycznie wykonane - bez żadnych kompromisów.
Kupując u nas, masz pewność, że otrzymujesz w pełni zregenerowany silnik.
Prace, które wykonaliśmy w ramach tej regeneracji, obejmują:
• Głowica cylindrów — Została sprawdzona pod kątem szczelności. Wszystkie podzespoły wymagające wymiany, takie jak zawory, uszczelniacze zaworowe czy prowadnice zaworowe, zostały zastąpione nowymi. Na koniec głowica została splanowana, aby była gotowa do montażu.
• Wał korbowy - Pomimo bardzo dobrego stanu wału, profilaktycznie założyliśmy komplet nowych panewek głównych, oporowych i korbowodowych, co wydłuży jego żywotność.
• Gładzie cylindrów - Gładzie są w świetnym stanie. Aby zapewnić idealne uszczelnienie, zamontowaliśmy komplet nowych pierścieni tłokowych.
• Nowy rozrząd – znacząco wydłuża żywotność jednostki.
• Nowe śruby głowicy – zastosowaliśmy nowy komplet śrub montażowych, co gwarantuje prawidłowe dociągnięcie głowicy i szczelność przy długotrwałej eksploatacji.
• Nowa pompa wody – wymieniona, aby zapewnić odpowiednie chłodzenie i temperaturę silnika od pierwszego uruchomienia.
• Nowy łańcuszek pompy oleju wraz ze ślizgami – często pomijany element, u nas został wymieniony, by układ smarowania pracował pewnie i cicho przez długi czas.
✅ Uszczelnienia - Zadbaliśmy o pełne uszczelnienie jednostki, w tym:
- nowa uszczelka pod głowicę (z nowymi śrubami),
- nowa uszczelka pokrywy zaworów,
- uszczelka pokrywy rozrządu,
- uszczelka podstawy filtra oleju,
- uszczelka miski olejowej,
- nowe uszczelniacze wału korbowego przód i tył
Dzięki temu silnik jest szczelny i gotowy do pracy bez obaw o wycieki.
✅ Dlaczego kupić u nas?
• 14 lat doświadczenia — od 2011 roku z powodzeniem działamy w branży
• Zgrany zespół ludzi z doświadczaniem - pracujemy razem od lat, każdy zna się na swoich fachu
• Sprawdzone źródła części - importujemy je samodzielnie, unikając ryzyka niewiadomego pochodzenia.
• Szybka wysyłka – często nawet tego samego dnia
• Realne zdjęcia i opisy - tworzone przez nas, nie kopiowane z Internetu
• Pomoc przy dopasowaniu - dobieramy części na podstawie numeru części lub danych auta
Nie ryzykuj z przypadkowymi sprzedawcami — Kupując u nas, zyskujesz nie tylko w pełni zregenerowany silnik, ale także pewność, że to, co opisane, naprawdę zostało wykonane.
⸻
✅ Dostawa:
Większość zamówień wysyłamy jeszcze tego samego dnia, sporadycznie - następnego. Dalszy przebieg dostawy zależy już od firm kurierskich. W razie opóźnień - działamy od razu: interweniujemy pomagamy, przyspieszamy. Prosimy jednak o wyrozumiałość - na błędy firm zewnętrznych nie mamy wpływu.